کشف ۱٫۵ تن چوب قاچاق در جنوب غرب پایتخت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از توقیف یک دستگاه خودروی حامل ۱٫۵ تن چوب قاچاق...
حسن مسعودی با اعلام این خبر افزود: این خودرو که حامل چوب قاچاق از گونه توسکا بوده توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و با همکاری نیروی انتظامی و طی عملیات گشت و بازرسی در محور مواصلاتی شهریار – بهارستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این راستا پرونده ای تشکیل و حاملان این چوب های قاچاق به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام مسئول از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه های ملی و همچنین قاچاق چوب مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید