تأکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاریهای تقویت امنیت منطقه
رئیس جمهور و فرمانده ارتش پاکستان بر لزوم ارتقای همکاریهای دو کشور تأکید کردند.
به گزارش پایگاه خبری خبرشهر، «مسعود پزشکیان» رئیسجمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید