راه اندازی سامانه سامد در میز ارتباطات مردمی شهرداری اندیشه
به گزارش خبرشهر، با هدف پاسخگویی مناسب و به موقع راهنمایی و مرتفع نمودن درخواستهای شهروندان به واحدهای مرتبط، تکریم ارباب رجوع امکان بهرهگیری از سامانه سامد در میز ارتباطات عمومی (میز خدمت) شهرداری اندیشه مهیای انجام وظایف محوله به شهروندان گردید.
راه اندازی سامانه سامد در میز ارتباطات مردمی شهرداری اندیشه
به گزارش خبرشهر، با هدف پاسخگویی مناسب و به موقع راهنمایی و مرتفع نمودن درخواستهای شهروندان به واحدهای مرتبط، تکریم ارباب رجوع امکان بهرهگیری از سامانه سامد در میز ارتباطات عمومی (میز خدمت) شهرداری اندیشه مهیای انجام وظایف محوله به شهروندان گردید.
معاونت برنامه ریزی،توسعه مدیریت و منابع انسانی در این راستا گفت: یکی از تاکیدات دولت کریمه سیزدهم رفع به موقع مشکلات مردم و راه اندازی سامانه سامد در میز خدمت نهادها و دستگاههای خدمات رسان بویژه شهرداری ها به عنوان مهمترین نهاد خدمت رسانی به مردم است.
محمد امین قائم پناه افزود : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولین با مردم و رفع مشکلات آنها در راستای دسترسی آسانتر مردم به مسئولین و خادمان خود ، حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع تلاش شد با ایجاد این امکان در اجرای دقیق این مهم با تمام ظرفیت های موجود در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان حرکت نماییم.
وی یادآور شد : با راه اندازی سامانه سامد در محل میز خدمت ، جانمایی میز ارتباط مردمی در نقطه مناسب،پایش و نظارت بر نحوه عملکرد و میزان رضایتمندی از این امکان از بی شک بیش از پیش مردم شریف شهر اندیشه خواهند توانست در راستای رفع مطالبات خود اقدام نمایند
گفتنی است از طریق سامانه سامد، ارتباط مردمی با مسئولین فرادستی و مدیران کل بصورت بسیار ویژه تری مهیا شده است تا در جهت رفع سریعتر مشکلات مردم اقدامات راهبردی تری صورت گیرد