غبار روبی مزار شهدا دفاع مقدس توسط مسئولین و کارکنان بهزیستی ملارد به مناسبت هفته بهزیستی
همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی مسئولین و کارکنان بهزیستی ملارد از مزار شهدا شهرستان ملارد دیدن نمودند.
داود خادم رئیس، میثم اکبری مسئول حراست، مریم سلطانی معاون توانبخشی، الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد و مصطفی بهرامی مسئول بسیج این اداره با حضور و غباروبی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
لینک کوتاه:


بدون نظر! اولین نفر باشید