تمایل ایران برای مذاکره با کشورهای همسایه
وزیر امور خارجه کشورمان باری دیگر به تمایل ایران برای مذاکره با کشورهای همسایه که به نفع منطقه بوده و ایجاد ثبات کند، تاکید...
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: در گفتوگو با همسایگان از طرف ایران باز است و ما آمادگی خود را برای نقشآفرینی در هر کاری که به نفع منطقه باشد اعلام میکنیم. ایران از هر اقدامی که امید را به مردم برگرداند و ثبات و سعادت را برای آنها به ارمغان بیاورد استقبال میکند.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید