بازدید مسئولین شهرستان شهریار از جاده رزکان
روز شنبه ۷ تیرماه سال جاری مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار به همراه مهندس کاویانی شهردار شهریار،ریاست واعضاء شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین از جاده حدفاصل میدان نماز تا رزکان بازدید...
در این بازدید فرماندار شهریار در خصوص تملک اراضی مجاور جهت تعریض معبر دستوراتی را صادر نمود.
همچنین مقرر شد توسط ادارات ذیربط ایمن سازی محور با خط کشی ،نصب علائم هشدار دهنده و تامین روشنایی جهت کاهش خطرات وحوادث احتمالی صورت پذیرد.
لینک کوتاه:



بدون نظر! اولین نفر باشید