انسداد آزاد راه تهران شمال تا ۶ روز دیگر
رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: آزادراه تهران - شمال تا ۶ روز دیگر بسته است.
به گزارش خبرگزاری خبرشهر به نقل از صدا و سیما، سرهنگ شيراني افزود: عملیات عمرانی در آزادراه تهران – شمال که از ابتدای این هفته شروع و باعث انسداد این آزادراه شده بود، به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد.
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید