الحاق ناوشکن بایندر به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش
مراسم الحاق ناوشکن بایندر به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد.
مراسم الحاق ناوشکن بایندر به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرماندار چابهار و رئیس شورای شورای تامین، امام جمعه شهرستان کنارک، فرمانده سپاه کنارک و مسئولین استانی برگزار شد.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید