آتشسوزی در ساختمان دارالقران امامزاده صالح(ع) تهران مهار شد
حادثه آتشسوزی در ساختمان دارالقرآن امامزاده صالح (ع) در منطقه تجریش پایتخت بدون مصدومیت مهار شد.
به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران چهارشنبه شب در این باره گفت: حوالی ساعت ۲۱ امشب این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه در امامزاده صالح (ع) اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه زیرزمین ساختمانی آتش سوزی و دود گرفتگی مختصری روی داد که آتش نشانان در عملیاتی این حادثه را بدون مصدومیت مهار کردند.
وی علت این حادثه را اتصال سیستم برق این ساختمان اعلام کرد و گفت: این حادثه آتش سوزی ربطی به صحن و مجموعه آستان نداشته و این ساختمان در خارج از این آستان واقع شده بود.
آستان امامزاده صالح (ع) در شمال تهران و در مجاورت میدان تجریش قرار دارد.
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید