در پی شیوع کرونا؛ تهرانیها دو ساعت کمتر کار کنند
استانداری تهران ساعات کاری ادارات این استان را کاهش داد.
استاندار تهران امروز، مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات در استان تهران را برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ می کند.
بر اساس این گزارش ساعات کار ادارات در استان تهران طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ۲ ساعت کاهش خواهد یافت.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید