وظیفه آموزش وپرورش برنامه ریزی آموزشی در جهت تربیت محقق در جامعه است
مدیر آموزش وپرورش شهریار در آیین تجلیل از پژوهشگران فرهنگی، وظیفه آموزش وپرورش برنامه ریزی آموزشی در جهت تربیت محقق در جامعه است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش :به مناسبت هفته پژوهش آیین تجلیل از پژوهشگران آموزش وپرورش شهریار با حضور ناجی فرماندار ،بهرامی جانشین فرمانده […]
مدیر آموزش وپرورش شهریار در آیین تجلیل از پژوهشگران فرهنگی، وظیفه آموزش وپرورش برنامه ریزی آموزشی در جهت تربیت محقق در جامعه است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش :به مناسبت هفته پژوهش آیین تجلیل از پژوهشگران آموزش وپرورش شهریار با حضور ناجی فرماندار ،بهرامی جانشین فرمانده سپاه ،مکرمی فرمانده نیروی انتظامی ، ذبیحی مدیر آموزش وپرورش و دیگر مسئولین شهرستان در سالن معلم اردوگاه شهید منتظری برگزار شد .
مدیر آموزش وپرورش شهریار در این آیین با تاکید براین موضوع که باید به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مولد علم وتولیددانش نگاه کنیم اظهارداشت :دانش آموزان ما از ابتدا آگاهی را فرامی گیرند اما نحوه و شیوه انتقال آن متفاوت است .
ذبیحی با اشاره به تغییرات زندگی بشراز کشاورزی ،صنعتی ،فراصنعتی به مرحله انباشت علم و درنهایت انفجار علم گفت :سرعت حرکت بسیار بالا است و اگر ازاین قافله دور بمانیم چیزی برای عرضه نخواهیم داشت .
وی اذعان داشت : منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیتهای پژوهشی است و وظیفه آموزش وپرورش در این مورد شناخت خوب از وضعیت موجود و برنامه ریزی های آموزشی در جهت تربیت محقق در جامعه است .
این مسئول با بیان این موضوع که فرهنگ تحقیقات، آینده نگری را ترسیم می کندتصریح کرد :توسعه فرهنگ تحقیقات در کشور می تواند بسترهایی راجهت مطالعه همه جانبه علم پدیدآورد.
مدیر آموزش وپرورش که در بین پژوهشگران فرهنگی شهریار سخنرانی می کرد خطاب به آنها گفت: پژوهشگران با پردازش علم می توانند آن رابصورت خلاق در بیاورند .
ذبیحی در پایان بزرگترین و با ارزشترین منابع هرسازمان را پژوهشگران آن سازمان عنوان کرد .
شایان ذکر است :در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر شهرستان تجلیل شد .