بورس تهران پلمب نشده است
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توئیتی نوشت: بورس تهران پلمب نشده است و تنها درب پارکینگ به دلیل بدهی هزار میلیاردی به صورت موقت پلمب...
به گزارش خبرگزاری خبرشهر، مطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران در توئیتی نوشت:
بورس تهران پلمب نشده است.
«درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است.
درب ورودی تالار عمومی به روی مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیتالمال با کسی تعارف ندارد.

لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید