از امروز توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در شهریار آغاز شد
طاهری فرماندار شهریار: مدیریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده در بحث کرونا همچنان ادامه داشته و امروز شاهد و ناظر فراهم نمودن بیش از...
طاهری فرماندار شهریار: مدیریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده در بحث کرونا همچنان ادامه داشته و امروز شاهد و ناظر فراهم نمودن بیش از ۱۲ هزار بسته با انواع ملزومات جهت توزیع در شهرستان شهریار هستیم
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید