وزیر کشور: نمایشگاههای تهران را تعطیل کنید
وزیر کشور به شهردار تهران دستور داد فعالیتهای کنونی نمایشگاهی در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران متوقف...
در پی ادامه شرایط آلودگی هوا در شهر تهران در روزهای اخیر، وزیر کشور با تاکید بر اهمیت آسایش و رفاه حال مردم به شهردار تهران دستور داد فعالیتهای جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران متوقف و ادامه فعالیتهای نمایشگاهی به نمایشگاه بینالمللی آفتاب منتقل شود.
برگزاری نمایشگاه در محل فعلی موجب بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی و ایجاد دشواری در تردد و نارضایتی شدید مردم شده بود که وزیر کشور در این دستور حذف فعالیت نمایشگاه بینالمللی تهران در شرایط خاص مانند بارندگی و آلودگی هوا را خواستار شده است.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید