آمریکا: کارزار فشار حداکثری علیه ایران تشدید میشود
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبهای بامداد شنبه تأکید کرد که راهبرد واشنگتن در قبال ایران تغییر نکرده...
به گزارش خبرنگار خبرشهر به نقل از گروه بینالملل خبرگزاری فارس، «برایان هوک»، نماینده دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبهای بامداد شنبه (به وقت تهران) گفت که راهبرد دولت «دونالد ترامپ»، رئیسجمهور آمریکا در قبال ایران تغییر نکرده است.
هوک در این مصاحبه با شبکه خبری الجزیره تصریح کرد سیاست دولت ترامپ موسوم به «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران ادامه یافته و تشدید خواهد شد.
شبکه خبری الجزیره هنوز متن کامل یا ویدئوی این مصاحبه را منتشر نکرده و تنها بخشهای کوتاهی از آن را به زبان عربی در کانال تلگرامی خودش قرار داده است. اخبار تکمیلی به محض دریافت گزارش خواهد شد.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید