سومین اردو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان
بانوان بسکتبال با ویلچر کشورمان از روز دوشنبه وارد سومین مرحله اردو آمادگی تیم ملی میشوند.
سومین مرحله اردو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان از هشتم تا دوازدهم مهرماه در محل فدراسیون برگزار میشود.
بر همین اساس ندا بلوچی، مهدیه روحانی، فتانه پورآت، رقیه صالحی (خراسانرضوی)، سحر حیدری، جده تاره، لیلا عباسی، رقیه امیری (زنجان)، سارا روستا، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، فاطمه مرادی، شیدا شاهسنایی (اصفهان)، مهدیه خاکباز (یزد)، مریم کوهشایی(کرمان) ۱۷ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر آزاده معینی سرمربی، مونا بهبهانی و آذر همایون پور مربیان تیم ملی به تمرین میپردازند.
گفتنی است، دیانا شهرکی به عنوان مربی مدعو در این اردو حضور دارد.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید