رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری سریع امور مربوط به متقاضیان وام اشتغال خبر داد.
در راستای انجام اقدامات و پیگیری امور مربوط به بودجه اشتغال افراد متقاضی دارای پرونده در شهرستان ملارد، جلسه ای با حضور داود خادم رئیس اداره ، معاونت های تخصصی ، مسئول مدیریت عملکرد و کارشناسان رابط اشتغال برگزار شد.
به گزارش خبرشهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، خادم ضمن اعلام اهمیت تسریع در انجام امور مربوط به پرونده اشتغال گفت: اقدامات لازم توسط کارشناسان رابط حوزه های تخصصی و کارشناس اشتغال معاونت مشارکتهای مردمی بصورت فوری در خصوص افراد واجد شرایط بایستی صورت پذیرد.
خادم در ادامه افزود: با توجه به اعتبار یکصد و بیست میلیاردی شهرستان ملارد در سال 1400 در خصوص پرداخت وام اشتغال و بیمه کارفرمایی تمامی پرونده های حوزه های تخصصی اعم از زنان سرپرست خانوار ، معتادین بهبود یافته ، افراد دارای معلولیت که دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند مورد بررسی قرار گرفته و از طریق نصب بنر ، تماس مددکاران ، درج در فضای مجازی و …. اطلاع رسانی شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت همراهی بانک های عامل گفت: گام نخست در دریافت وام اشتغال توسط سازمان بهزیستی با تخصیص بودجه و شناسایی افراد با شرایط مذکور صورت میگیرد و پس از آن فرد به بانک های عامل مراجعه می نماید که در صورت همکاری و آسان شدن شرایط دریافت وام مددجویان میتوانند از این تسهیلات به راحتی استفاده نمایند.