توضیح مدیر روابط عمومی همراه اول درباره ارسال پیامک بدهی بالا و یکطرفه شدن خطوط
از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامکهایی مبنی بر “بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده” مواجه شدهاند.
به گزارش خبرشهر، شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «از صبح امروز بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افرایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکان شده است. از مردم و مشترکان پوزش خواسته و اطمینان میدهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم بهزودی از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می شود».
گفتنی است؛ از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامکهایی مبنی بر “بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده” مواجه شدهاند. میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شده و آنها را روانه دفاتر خدمات ارتباطی کرده است.
شنیدهها حاکی از آن است که این اتفاق ناشی از بروز اشکال سیستمی در همراه اول بوده است. مشترکانی که چنین پیامکی دریافت کردهاند فعلا نباید پرداختی انجام دهند، این مشکل در حال حاضر در حال پیگیری است و تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد. اگر چنانچه برخی از مشترکان به دنبال چنین پیامکی پرداختی هم انجام داده باشند این مبلغ در بستانکاری آنها قرار خواهد گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران
مطالب مرتبط:
تعرفههای مکالمه، اینترنت و پیامک مشترکان اربعینی همراه اول کاهش یافت