گلایه از تیزرهای اندک تلویزیونی برای «دارکوب»
مدیر پخش فیلم سینمایی «دارکوب» مدعی است تیزرهایی که در اختیار این فیلم سینمایی قرار گرفت، بسیار اندک بود و همین موضوع باعث افت فروش فیلم شد.
به گزارش خبرشهر، محمد قانع مدیر پخش فیلم سینمایی«دارکوب» درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی، گفت: همانطور که پیش از اکران نیز تصور میکردیم، فیلم سینمایی «دارکوب» تاثیر بسیاری بر مخاطبان سینمای ایران گذاشت.
وی ادامه داد: بسیاری از مخاطبان سینما پس از تماشای فیلم سینمایی «دارکوب» با راهاندازی کمپینهای مختلف از این فیلم حمایت کردند و در همین راستا نیز برخی از سازمانهای کشور همراهمان شدند.
مدیر پخش فیلم سینمایی «دارکوب» تصریح کرد: متأسفانه سازمان صداوسیما آن چنانی که باید از فیلم سینمایی «دارکوب» حمایت نکرد. تیزرهایی که در اختیار این فیلم سینمایی قرار گرفت، بسیار اندک بود و همین موضوع باعث افت فروش فیلم شد.
قانع درباره وضعیت فروش این فیلم سینمایی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان از وضعیت اکران و فروش فیلم سینمایی «دارکوب» راضی نبودیم و دیگر فرقی هم نمیکند، چرا که تنها یک هفته به پایان اکران این فیلم سینمایی باقی مانده است.
منبع: فارس
مطالب مرتبط:
پخش یک فیلم قدیمی و نوستالژیک از تلویزیون
استفاده از ظرفیت تلویزیون تعاملی برای آموزش خانوادهها در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی
قدیمیترین برنامه ورزشی امشب دوباره روی آنتن تلویزیون
منبع خبر «عیسی وحدت جوان» است و پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 128342 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09351515083 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :