واکنش ایران به برخورد نژادپرستانه با ایرانیان در آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران برخورد مقامات امنیت مرزی آمریکا با ایرانیان را نژادپرستی محض خواند.
«سید عباس موسوی»، سخنگوی وزارت امور خارجه، در توییتر خود نوشت: «طبق گزارشات، مقامات امنیت مرزی آمریکا ایرانیها را به خاطر ملیتشان آزار میدهند. این یک نژادپرستی محض و در تناقض با هنجارها و قوانین بینالمللی حقوق بشری است.»
وی این «برخوردها را شاهدی دیگر بر عقده شرورانه این دولت (آمریکا) نسبت به ایران و خصومت عمیق با ایرانیان» خواند.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید