خودسوزی زن جوان در اهواز
زن جوان ۲۳ ساله اهل منطقه حصیرآباد اهواز اقدام به خودسوزی کرده که در پی این حادثه دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
به گزارش سلام نو، دکتر محمدامین زرگر، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۸ دوشنبه (۸ مهرماه) خودسوزی یک زن ۲۳ ساله در منطقه حصیرآباد اهواز به اورژانس ۱۱۵ اطلاعرسانی شد.
وی افزود: در پی این حادثه، این زن دچار ۹۰ درصد سوختگی شد که توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز انتقال یافت
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید