انهدام باند اخاذی از افراد پولدار در شهرستان ملارد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از دستگیری باند اخاذی ۵ نفره در سرآسیاب این شهرستان و تشکیل پرونده قضایی برای آنها خبر...
جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد ، از دستگیری باند اخاذی ۵ نفره در سرآسیاب این شهرستان و تشکیل پرونده قضایی برای آنها خبر داد.
وی گفت: این باند ۵ نفره که از ۲ دختر و ۳ پسر تشکیل شده بود افراد پولدار را شناسایی و به سمت محلی در منطقه سرآسیاب میکشاندند و پس از تهیه فیلم و عکس از آنها پول اخاذی میکردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد بیان داشت: در پی دستگیری این افراد و اعلام این موضوع، ۴ شاکی به دادسرا مراجعه کردند که طعمه این افراد شده بودند.
لینک کوتاه:

بدون نظر! اولین نفر باشید