نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیروزی ۳ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی امیدهای جهان

کشتی فرنگی ایران

کشتی فرنگی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، در آغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در تیرانا پایتخت آلبانی، محمدمهدی غلامپور در ۶۰، دانیال سهرابی در ۷۲ و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل حریف خود از بلاروس شکست خورد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

احمدرضا محسن نژاد نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم سر وزن نرسید و از رقابت ها کنار گذاشته شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱ بر یک یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف شانت خاچاتریان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع، پس از استراحت در دور نخست برابر ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد. حبیب زارع برای آنکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد.

خروج از نسخه موبایل