نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افزایش18% درصدی دستگیری سارقان در غرب تهران/ فیلم کامل نشست خبری سردار عزیزی

untitled 1

untitled 1

به گزارش خبر شهر،ر روز پنج شنبه 12 مهر ماه سردار عزیزی در نشستی خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شعار “پلیس هوشمند، مردم قانونمدار” در جمع اصحاب رسانه حاضر شد. این نشست با هدف تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران برگزار شد و شامل حضور معاونت‌های مختلف از جمله پلیس امنیت، بازرسی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهور و پلیس فتا بود.

در این نشست، سردار عزیزی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و دغدغه‌های آنها را مورد توجه قرار داد. ایشان به اهمیت تعامل میان پلیس و مردم و همچنین نقش کلیدی فرهنگ قانون‌مداری در ایجاد امنیت پایدار اشاره کرد.

در پایان این جلسه، خبرنگاران به پاس قدردانی از زحمات سردار عزیزی و تلاش‌های وی در راستای برقراری امنیت و نظم در جامعه، لوح یادبودی به ایشان اهدا کردند. سردار عزیزی ضمن تشکر از اصحاب رسانه، بر اهمیت همکاری و تعامل مثبت بین پلیس و مردم تأکید کرد و بر لزوم ارتقای فرهنگ قانون‌مداری در جامعه تأکید نمود.

این نشست خبری به عنوان یک اقدام مؤثر در تقویت ارتباط پلیس با رسانه‌ها و جامعه، به شمار می‌رود و نشان‌دهنده توجه نیروی انتظامی به نظرات و انتقادات شهروندان است.

خروج از نسخه موبایل