نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برپایی نمایشگاه «معبری از نور» در دزفول به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

img 20240918 wa0002

img 20240918 wa0002

به گزارش خبرشهر ،سرهنگ پاسدار “بهروز حکمت‌ پور”، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، در گفتگو با خبرنگاران از برپایی نمایشگاه «معبری از نور» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی حماسه‌ های دفاع مقدس، به همت ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری دزفول، از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۴ مهرماه سال جاری در گذر صدرا، واقع در بلوار ملاصدرا، تقاطع بلوار ولیعصر(عج)، برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این نمایشگاه افزود: نمایشگاه«معبری از نور» هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰ پذیرای عموم مردم خواهد بود. در این نمایشگاه، فضاسازی‌ هایی انجام شده است که بازدیدکنندگان را به دوران دفاع مقدس برده و شرایط آن دوران را برای آنها تداعی می‌کند. همچنین، غرفه‌های متنوع فرهنگی، فرصت آشنایی بیشتر با دستاوردهای دفاع مقدس و جانفشانی‌ های رزمندگان اسلام را فراهم می‌ آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در پایان با دعوت از عموم مردم شهرستان برای حضور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای مرور تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌ های امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است. امیدواریم با حضور پر شور و گسترده مردم، این برنامه‌ ها با شکوه بیشتری برگزار شوند.

خروج از نسخه موبایل