نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جزئیات آتش‌سوزی شب گذشته در بزرگراه آزادگان تهران

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، جلال ملکی اظهار کرد: روز گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار لاستیک‌های ضایعاتی در بزرگراه آزادگان، غرب به شرق در بعد از محور آیت‌الله سعیدی اعلام شد که چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه هم به‌عنوان نیروی کمکی در محل حادثه حضور پیدا کردند، افزود: این حادثه در قطعه زمینی به وسعت حدود ۵ هزار متر رخ‌داده بود که در ۲ هزار متر آن مقداری زیادی لاستیک ماشین‌های سنگین وجود داشت که به‌صورت ناایمن در آنجا نگهداری می‌شدند و در مجاورت آن‌ها پمپ‌بنزین و دکل‌ها و کابل‌های برق فشارقوی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: با این وجود هنگام آغاز عملیات ارتفاع شعله‌های آتش بیش از ده متر بود و چیزی نمانده بود که کابل‌های برق هم آتش گرفته و مشکلات بیشتری ایجاد شود.

ملکی گفت: در این حادثه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و به‌رغم حرارت بالای آتش با خودروهای فوماتیک کار خود را انجام دادند و آتش را تحت کنترل گرفتند و از سرایت به جاهای دیگر جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه مورد مصدوم و تلفات جانی نداشتیم، اضافه کرد: افرادی که این‌طور اموالی را در این‌طور محل‌های ناایمن نگهداری می‌کنند باید مراقب باشند که اجناسشان را در کجا نگهداری می‌کنند و باید نظارت دقیق‌تری به فعالیت آن‌ها وجود داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل