نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای محمد بن جعفر طیار (ع) با حضور مسئولین برگزار شد

img 20240830 wa0002

img 20240830 wa0002

به گزارش خبرشهر ،آئین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای محمد بن جعفر طیار (ع) صبح امروز با حضور نماینده مردم شریف شهرستان دزفول، فرماندار ویژه و معاون استاندار و جمعی دیگر از مسئولین شهری برگزار شد.

دکتر علیرضا خسروپناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای بن‌جعفر که صبح امروز به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای با زیربنای ۲۱۰ متر مربع از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، ساخته خواهد شد.

وی به اختصاص زمین این پایگاه توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این پایگاه شاهد ارتقاء سطح خدمات اورژانسی و کاهش زمان رسیدگی به بیماران و مصدومین حوادث جاده‌ای خواهیم بود.

خسروپناه ضمن تقدیر از همکاری مقامات مسئول در اختصاص زمین مربوطه، افزود: با بهره‌برداری از این پایگاه، زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه کاهش یافته و در نتیجه، فرصت‌های نجات جان بیماران و مصدومین افزایش خواهد یافت.

گفتنی است این پایگاه اورژانس جاده‌ای در راستای برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دزفول و با هدف افزایش دسترسی به خدمات اورژانسی در جاده‌های پرتردد این منطقه احداث خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل