نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نتایج نهایی کنکور ارشد + کارنامه نهایی و لینک سایت sanjesh.org

آزمون کنکور

آزمون کنکور

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد بر اساس محدوده زمانی انتخاب رشته ارشد داوطلبان محاسبه شده و معمولاً دو ماه پس از انتخاب رشته و علت زمان‌بر بودن اعلام نتایج نهایی ارشد داشتن مصاحبه ارشد دانشگاه‌های خاص است.

نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور نیز پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان، نتایج انتخاب رشته ارشد را در سایت خود منتشر می‌کند. سال گذشته نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دوازدهم شهریور منتشر شد. پس از آن داوطلبان پذیرفته شده می‌توانند به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را طی کنند. در سال جاری نیز نتایج نهایی در هفته دوم شهریور اعلام می‌شود.
کارنامه کنکور ارشد ۱۴۰۳

لازم به ذکر است که کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد که به کارنامه سبز ارشد نیز معروف است، پس از اعلام جواب نهایی ارشد در سایت سنجش منتشر می‌شود تا از این طریق داوطلبان را از شانس پذیرش خود در سایر دانشگاه‌ها و کد رشته‌ها مطلع کند.
مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان برای دریافت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد باید در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه کرده و نتیجه پذیرش و یا مردودی خود را مشاهده نمایند. در بخش زیر راهنمای تصویری دریافت نتایج نهایی ارشد ارائه شده است تا داوطلبان به راحتی بتوانند به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل لازم را طی کنند.

برای مشاهده نتایج کنکور ارشد ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد، گزینه «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد» را کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کرده تا صفحه اصلی برای شما نمایش داده شود.

اطلاعات کنکور ارشد خود را بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام وارد کرده و گزینه «ورود به سیستم» را کلیک کنید.

از بین گزینه‌های موجود در صفحه جدید، بر روی گزینه «مشاهده نتایج نهایی ارشد» کلیک کرده تا نام رشته و دانشگاه محل قبولی کنکور کارشناسی ارشد نمایش داده شود.‌

خروج از نسخه موبایل