نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هوشمندسازی کروکی تصادفات در دزفول اجرا شده است

img 20240811 wa0077

img 20240811 wa0077

به گزارش خبرشهر سرهنگ روح اله یاری زاده ظهر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دزفول به عنوان شهرستان معین مرز چزابه و مواکب تعیین شده و اینروزها سبزپوشان دزفول همراه و همگام با سایر مسئولان شهرستان در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله هستند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی کروکی تصادفات در دزفول اجرا شده است، افزود: با دیجیتال شدن کروکی ها روند ساماندهی و رسیدگی به حوادث خودرویی از نظر کیفیت و مدت زمان نسبت به گذشته بسیار بهبود یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خصوص اعتراض شهروندان در زمینه شرایط نامساعد مراکز شماره گذاری در دزفول، تصریح کرد: در حال حاضر دو واحد شماره گذاری در دزفول وجود دارد و روزانه بیش از یکصد خودرو شماره گذاری می شوند، تلاش ما این است این واحد ها به مرکز ارتقا دهیم تا با ایجاد این ظرفیت نحوه خدمات رسانی بیش از پیش بهبود یابد.

سرهنگ‌ یاری زاده ادامه داد: به طور کلی به دنبال راه اندازی یک شهرک انتظامی هستیم‌ تا تمام واحدهای انتظامی شهرستان در این شهرک مستقر شوند، در حال حاضر به دنبال رفع موانع برای تحقق این مهم هستیم تا با یکجا شدن واحدها روند رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم بهتر از قبل و با کیفیت بیشتری انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پخش هرگونه فیلم و تصاویر از صحنه های جرم توسط صفحات فضای مجازی ممنوع است، افزود: این امر موجب افزایش احساس ناامنی در جامعه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول همچنین عنوان کرد: در تمام ۱۴ آیتم مجزای سرقت نسبت به سال گذشته با کاهش قابل ملاحظه ای در شهرستان دزفول مواجه بوده ایم که این امر مرهون لطف خداوند، تلاش شبانه روزی سبزپوشان و خدمت گزاران ناجا و همچنین اقدامات پیشگیرانه، شناسایی، کشف و…می باشد.

سرهنگ یاری زاده در ادامه با اشاره به جرائم مربوط به اتباع بیگانه، گفت: بیشترین عدد عودت اتباع بیگانه در خوزستان مربوط به دزفول است با همکاری مسئولان مربوطه به دنبال ساماندهی این امر و پاکسازی شهرستان در راستای کاهش جرائم هستیم.



خروج از نسخه موبایل