نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار رضایی /کاهش 17 درصدي جرائم در غرب استان تهران قابل تحسين است

untitled 1

untitled 1

به گزارش خبر نگار خبرشهر(ساحل دهقان)،جانشين فرمانده کل انتظامي کشور گفت: فراجا تابع فرمايشات و ميدان داري فرماندهي کل قواست و مجاهدان راه خدا براي حفظ جان مردم و آرامش آنها، آسايش خودشان را فدا مي کنند و خانواده آنها همواره پشتيبان آنها بوده و مردم نيز قدردان آنها هستند.
سردار”قاسم رضائي”در صبحگاه انتظامي غرب استان تهران اظهارداشت: از ابتداي سال جاري فرماندهي انتظامي براي حفظ آرامش مردم در کنار آنها بوده و در حادثه شهادت رئيس جمهوري و برگزاري مراسمات استقبال از پيکر اين شهيد خدمت، تلاش هاي موثري براي برقراري امنيت مراسمات توسط پليس انجام گرفت که به ياري خدا اين مراسمات در امنيت کامل برگزار شد.
وی بيان داشت: با عنايت خداوند و همکاري همه دستگاه هاي متولي، امسال انتخابات در دو مرحله و با امنيت کامل برگزار شد و اين بدان معناست که با تاسي از فرمايش مقام معظم رهبري”مدظله العالي” امروز کارکنان انتظامي”مجاهدان في سبيل الله” هستند.
سردار رضایي تصريح کرد: امروز فرماندهي انتظامي در تقابل با هنجارشکنان با قدرت و اقتدار و در مواجه به امدادخواهان با وقار و مهرباني برخورد دارد و در مسير امنيت، فراجا شهداي زيادي را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده و ما امروز مديون شهداء هستيم .
جانشين فراجا با اشاره به اينکه امروز، فرماندهي انتظامي لبيک گوي فرمانده معظم کل قواست، اعلام کرد: لبيک يا حسين”ع”، همان لبيک يا خميني”ره” و لبيک يا خامنه اي است و ما زير بيرق ولايت فقيه در حال انجام وظيفه هستيم و به ياري خدا، بسترساز زمينه ظهور حضرت مهدي”عج” خواهيم بود.

خروج از نسخه موبایل