نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مخبر: یکی از کلیدهای موفقیت کشور، روحیه جهادی و ایثار است

img 20240716 wa0000

img 20240716 wa0000

یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم این بود که اصرار داشت برق مردم قطع نشود و به جز در نقاطی به‌صورت خیلی جزئی، قطعی برق نداشتیم.

سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: یک دارایی جدی و یکی از کلیدهای موفقیت کشور، روحیه جهادی و ایثاری است که در بین مردم، مسئولان و به‌ویژه در بین کارگران، تکنسین‌ها، مهندسان و کارشناسان بخش‌های تولیدی وجود دارد.

به گزارش خبرشهر، محمد مخبر در سفر به خوزستان و در حاشیه تقدیر از نمایندگان نیروگاه رامین اهواز که با اقدام جهادی و فداکارانه مانع قطعی گسترده برق در استان شدند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روحیه برای ما بسیار کارگشاست.

وی ادامه داد: با وجود همه تحریم‌هایی که با آن مواجه هستیم، اینکه کشور موفق می‌شود در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه‌های فنی و مهندسی توسعه پیدا کند، به لطف همین روحیه جهادی و ایثار است.

مخبر افزود: علت اینکه ما در اینجا حضور پیدا کردیم و از این عزیزان تشکر کردیم، ترویج و گسترش این روحیه جهادی و ایثار است.

وی با بیان اینکه این دوستان در گرمای شدید کار بسیار بزرگ و خوبی انجام دادند؛ تصریح کرد: امسال در همه نقاط دنیا گرما افزایش جدی داشت و در خوزستان هم همینگونه بوده است. امروز اهواز در زمره گرم‌ترین شهرهای جهان قرار دارد.

محمد مخبر خاطرنشان کرد: نیروگاه‌ها لوکوموتیو پیشرفت کشور هستند و اگر معطل شود کشور در همه ابعاد از جمله صنعت، فولاد، پتروشیمی و آلومینیوم دچار مشکل خواهد شد.

سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: ضمن مواظبت‌های فنی، برق را هم نمی‌شود بر روی مردم قطع کرد. یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم این بود که اصرار داشت برق مردم قطع نشود و به جز در نقاطی به‌صورت خیلی جزئی، قطعی برق نداشتیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته توسعه به حد کافی نبوده است؛ افزود: کارهای بسیار خوب و بزرگی در این دولت شروع شده که زمانبر هستند و امیدواریم بزودی سروسامان بگیرند و طرح‌هایی که داریم به نتیجه برسند تا مسائل حل شود.

خروج از نسخه موبایل