نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک و تقدیر امیر ارسلان رجبی به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان

به گزارش خبر شهر،با پایان یافتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد پیروزی قاطع جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات بودیم. این دوره از انتخابات با مشارکت حداکثری و پشتیبانی بی‌نظیر مردم ایران، با همه فراز و فرودهایش، به سرانجام رسید. پیروزی دکتر پزشکیان نه تنها پایان یک رقابت سیاسی، بلکه آغاز راهی جدید برای شروعی دوباره و برای ایران عزیز است.

امیر ارسلان رجبی، مسئول ستادهای غرب و جنوب غرب استان تهران و یکی از میلیون‌ها طرفدار دکتر پزشکیان، این پیروزی تاریخی و غرورآفرین را از صمیم قلب به مقام معظم رهبری و تمامی مردم ایران تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام خود اظهار داشت: “این پیروزی نتیجه تلاش و همبستگی مردم ایران است که با مشارکت گسترده خود، به آینده‌ای روشن‌تر برای کشور رای دادند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که با پایان یافتن رقابت‌ها، همدلانه دست در دست هم دهیم و برای ساختن ایرانی آزاد و سرافراز در جهان، همبستگی و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.”

رجبی همچنین از تمامی حامیان جناب آقای دکتر جلیلی و دیگر نامزدهای محترم دعوت کرد تا با اتحاد و همبستگی، برای اعتلای کشور و بهبود وضعیت جامعه تلاش کنند. وی افزود: “با آغاز فصل جدیدی در تاریخ کشورمان، بیایید با همدلی و رفاقت، میهن عزیزمان را به سوی آینده‌ای روشن و آباد هدایت کنیم.”

علاوه بر این، امیر ارسلان رجبی از مسئولین نظامی، انتظامی و امنیتی کشور که با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه خود امنیت و آرامش برگزاری انتخابات را تضمین کردند، تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: “حضور و زحمات بی‌دریغ شما عزیزان، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی امن و سالم بود و این موفقیت بزرگ بدون حمایت و پشتیبانی شما ممکن نبود. قدردانی و سپاس از شما مسئولین محترم نظامی، انتظامی و امنیتی کمترین کاری است که می‌توان در مقابل خدمات بزرگ شما انجام داد.”

این پیام تبریک و تقدیر، بیانگر امید و آرزوهای مشترک میلیون‌ها ایرانی است که خواهان پیشرفت و توسعه کشور هستند و نشان‌دهنده عزم و اراده‌ای است که می‌تواند ایران را به سوی فردایی بهتر رهنمون سازد.

خروج از نسخه موبایل