نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی کامل برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرج

378027

378027

دکتر مهدی آقا براری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر شهر  اظهار کرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خدا را شکر با مشارکت خوب مردم شکل گرفت که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه مردم البرز و کلان شهرستان کرج  با حضور خود در انتخابات برگ زرینی دیگری به تاریخ این  استان افزودند، گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم رفته همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات در کلان شهرستان کرج گفت؛  با تاکید بر اینکه تمام مقدمات و زیرساخت‌های لازم با دستور وزیر کشور و استاندار البرز  و فرماندار ویژه کرج در این استان آماده گردیده است، افزود : بحمدالله با تدابیر در نظر گرفته شده مقرر گردیده است ۱۶۰۰۰ نفر از عوامل محترم  نیروهای اجرایی پشتیبانی و امنیتی در شهرستان کرج فرآیند دور دوم انتخابات را مدیریت و برگزار خواهند کرد.

وی گفت: تعداد ۷۰۵ شعبه در کرج و ۳۹ شعبه در بخش آسارا آمادگی میزبانی از همشهریان عزیز را در روز ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت .

خروج از نسخه موبایل