نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امام جمعه کمالشهر :قوه قضاییه سنگر بسیار مقدس و مهم و به ویژه ستم دیده‌ها است

img 20240621 153300 349

img 20240621 153300 349

 

به گزارش خبر شهر؛ حجت الاسلام نورپور امام جمعه  کمالشهر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و مباهله گفت.

برابر روایات ، عید غدیر خم عید بزرگ مسلمانان است چرا که در روز ۱۸ ذیحجه سال دهم هجرت به برکت غدیر خم اسلام کامل شد و نعمت بر امت تمام گشت.

دشمنان مایوس وتوطئه‌ها خنثی و دین مرضی و قابل قبول و قابل عرضه گشت. خطیب نماز جمعه در ادامه افزود: انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ، شعاعی از غدیر و امامت و ولایت است که دشمن ستیز واحیاگراسلام ناب محمدی است. خطیب نماز جمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی النقی و امام کاظم (علیهما السلام )یادآور شد: یکی از یادگاران ارزشمند به جامانده از امام هادی علیه السلام زیارت جامعه کبیره است که در این زیارت عالیه المضامین ۴۲۰ فضیلت از فضائل امام معصوم و اهل بیت علیهم السلام بازگو شده است.

زیارت جامعه کبیره یک دوره کاملا امام شناسی است وعدل وهمطراز دعای جوشن کبیر است درخداشناسی

همانطور که در دعای جوشن کبیر هزار صفت واسم  از صفات واسمای خدای متعال ذکر شده .

واینکه این همه تاکیدشده دعای جوشن کبیررابخوانید؛ مقصود تلفظ محض و شمارش این اوصاف و اسما نیست.

بلکه هدف آشنایی با این اوصاف و اتصاف و تخلق به آنهاست.همینطورهدف ازتاکیدبرخواندن زیارت جامعه کبیره هم آشنایی بااوصاف امام معصوم( ع) واتصاف وتخلق به آنهاست. ناطق در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضاییه وگرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی گفت:

قوه قضاییه سنگر بسیار مقدس و مهم و به ویژه ستم دیده‌ها است و پایگاه صیانت حقوق عامه و احقاق حقوق مردم است. ناطق در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت :

در مسئله انتخابات اولاً آنچه که بسیار اهمیت دارد مشارکت بالای مردم هست که اگر مشارکت در انتخابات گسترده وبالاباشد یک موفقیت بزرگی برای نظام و کشور خواهد بود. مشارکت بالا امنیت کشور را ،اقتدار کشور و نیز مقبولیت و اعتبار نظام را تقویت خواهد کرد. نکته دومی که در باره انتخابات حائز اهمیت است انتخاب شخص اصلح می‌باشد اصلح یعنی شخصی که مدیر، مدبر، متعهد، انقلابی، مردمی، ولایتمدار ،دارای برنامه، خوشنام و شجاع باشد.

خطیب نماز جمعه در پایان از عدم ارائه خدمات بعضی از ادارات شهرستان از قبیل اداره ارشاد ،ورزش و امور جوانان ،اتاق اصناف ،صنعت و معدن، اداره تبلیغات و… در شهری با جمعیت ۲۰۰ هزار نفری انتقاد کرد.

 

خروج از نسخه موبایل