نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امام جمعه کمالشهرکرج:برگزاری انتخابات پرشور ؛دشمنان را مایوس خواهد کرد

2008657

2008657

به گزارش خبرنگار خبر شهر استان البرز :

حجت الاسلام نورپور امام جمعه  کمالشهر ضمن گرامیداشت روز عرفه؛ روز دعا و نیایش گفت:

دعا و نیایش در اسلام از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است ؛دعا از اعظم عبادات، سلاح مومن ، ستون خیمه دین و نور آسمان‌ها و زمین است.

دعا به انسان قابلیت ، اعتبار و شایستگی می‌بخشد و انسان را پیش حق تعالی عزیز و ارزشمند می‌گرداند.

دعا به انسان آرامش بخشیده و گرد وغبارغفلت‌ها را از روح انسان می‌زداید.

دعا همیشه مطلوب است به ویژه در ایام خاص مثل روز عرفه که روز دعاست.حجت الاسلام نورپور ضمن تبریک عید سعید قربان وآغاز دهه ولایت و امامت و جشن‌های عید غدیر خم یادآور شد:

همه هیئت‌ها، مساجد،پایگاه‌ها و آحاد مردم انشاالله تلاش کنند تا جشن‌های عید غدیر خم و عید بزرگ مباهله در منطقه به نحو مطلوب اجرا گردد.

خطیب نماز جمعه در ادامه به مسئله انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد :

از جمله برکات و دستاوردهای مهم و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات است و اعطای حق رای به آحاد مردم است.

درطول عمرمبارک انقلاب اسلامی تا به امروز ۴۱ انتخابات برگزار شده است. همه مسئولین کشور مستقیم و غیر مستقیم به وسیله مردم انتخاب می‌شوند.

خطیب نمازجمعه افزود:

ازگذشته وحاکمیت دولت غرب گرا ورکوداقتصادی برکشور ونگاه به خارج باید درس عبرت گرفت . باید تلاش کرد تا دولتی خدوم، ولایتمدار، متعهد ،کاردان ،مردم‌دار و معتقد به شعارهای انقلاب ودولتی نظیر دولت شهید آیت الله رئیسی روی کار بیاید چرا که رئیس جمهور در کشور ما دومین قدرت کشور است و بالاترین قدرت اجرایی کشور

اگر سکان دولت را شخص واجد الشرائط به دست بگیرد خیلی از نابسامانی‌ها سامان خواهد گرفت. ناطق در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و  طرفداران آنها هم گفت:

عزیزان توجه کنند از جمله ترفندها و توطئه‌های خطرناک شیطان و شیطان صفتان ایجاد تفرقه، اختلاف و بدبینی در جامعه و در بین نیروهای انقلاب است و در مقابل اتحاد و وحدت کلمه و تقویت برادری از اصلی‌ترین برنامه‌ های رهبران دینی بوده وهست لذا نیروهای انقلاب ونامزدها و طرفداران آنها از هرگونه اختلاف و تفرقه به جد پرهیز کنند و بدانند تفرقه و اختلاف عزت ، شوکت وقدرت را در هم می‌شکند دشمن را شاد خواهد کرد.

در بحث انتخابات در یک کلمه ،هم دقت و توجه به اینکه چه کسی را انتخاب می‌کنیم با آن شاخص‌های که گفته شد مهم است و هم اصل مشارکت گسترده مردم ؛هرچه مشارکت در انتخابات پیش رو بالا باشد، اقتدار ملی ،مقبولیت نظام و ثبات سیاسی کشور تقویت خواهد شد و کشورو امنیت آن بیمه خواهد شد و دشمنان قسم خورده مأیوس و دوستان خوشحال خواهند شد.

خطیب نمازجمعه درادامه به پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الله الحرام اشاره کردوگفت:

دربخشی ازاین پیام آمده :

“اجتماع عظیم ومناسک پیچیده حج هرگاه با چشم تدبر دیده شود برای مسلمان ، قوت قلب و سرچشمه اطمینان است و برای دشمن و بدخواه هراس انگیز و پر هیبت.

برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج در کشورها و شهرهای مسلمان نشین در همه جای جهان ادامه یابد و فراتر از حج گذاران به آحاد مردم تسری یابد.”

آری! امروزخدا و رسول وهمه انبیاو ابرار ، آزادیخواهان و وجدانهای بیدار درجهان از ظلم وجور و کودک کشی اسرائیل سفاک برائت می جویند .

از حمایت آمریکا و انگلیس و بعضی از کشورهای اروپایی از جنایات این غده چرکین سرطانی برائت می جویند.

از سکوت و انفعال سران کشورهای عربی و به اصطلاح اسلامی باتمام وجودبرائت می جویند وبرآنان لعن ونفرین می کنند.

امروز همه بازبان حال وقال شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راسرمی دهند.

وبه این شعارجهانی افتخار می کنند. ناطق در پایان از تاریکی معابر و عدم رعایت شئونات اسلامی دربعضی از محلات و کوچه‌ها و معابر و پارک‌ها گلایه کرد و از مسئولین محترم خواستار برخورد جدی با هنجارشکنان و مخلان امنیت شد.

خروج از نسخه موبایل