نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امام جمعه کمالشهر همه آحاد مردم را به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد

169303506

169303506

به گزارش خبر شهر

حجت الاسلام نورپور امام جمعه محترم کمالشهر در خطبه اول نماز جمعه ؛ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به شرح و تفسیر حکمت ۲۸۹ نهج البلاغه پرداخت وی در خطبه دوم نماز ضمن تسلیت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالگرد شهدای ۱۵ خرداد به تفصیل درباره شخصیت و عظمت امام امت سخن گفت و یادآور شد:
امام خمینی (ره) شخصیتی استثنایی و کم نظیر و انسانی کامل و جامع الاطراف بودند. آن امام به عرش سفر کرده، آینه تمام نمای تقوا و ورع بود که نه تنها تقوای از معصیت کبیره داشت بلکه حتی از مکروهات و شبهات نیز به جد پرهیز می‌کرد!
او باتمام وجود بر مملکت وجود خویش امیر بود.
امام راحل ،عبد صالح خدا ،عاشق خدا، اهل تهجد ،عبادت، تلاوت قرآن، دعا، توسل و تضرع بود و بسیار دشمن ستیزبود.
او مظهر قهرالهی و شمشیری بر گردن دشمنان اسلام بود.
امام، اسلام ناب محمدی رااحیاکرد و رعشه و لرزه بر اندام چرکین دشمنان انداخت.
او طرفدار فقرا ،ضعفا و عاشق مردم بودو اظهار می‌داشت اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند ،رهبری مطرح نیست خدمتگزاری مطرح است.
ناطق درادامه افزود:
خدا را شاکریم که بعد از ارتحال امام عزیز، خبرگان ملت، رهبری انتخاب کردند با همان صلابت ، شجاعت و تدبیر امام راحل.
ما خدا را به خاطر نعمت ارزشمند وجود مبارک مقام معظم رهبری شاکریم که توانسته در این سی و چند سال قطار انقلاب را به زیبایی و سلامت از دل بحرانهای مختلف عبوردهد .
امام جمعه کمالشهر در ادامه به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای خدمت اشاره کردو گفت :
این بدرقه عظیم ملت پیام‌های متعددی داشت؛
وحدت، همدلی و انسجام ملی، حاکمیت نظام اسلامی و شعارها و ارزش‌های آن بر دل‌های مردم و بیعت مردم با نظام و ولایت از جمله این پیام‌ها بود.
این بدرقه باشکوه و دشمن شکن که خار چشم دشمنان بود، به ما اعلام کرد ،هر مسئولی که به مردم، اسلام و نظام صادقانه خدمت کند محبوب القلوب می‌شود و مردم هرگز خدمات او را فراموش نخواهند کرد.
خطیب نماز جمعه یادآور شد :
امروز که ما داغدار و عزاداریم، دشمنان ما از جمله آمریکا، صهیونیست‌ها، سلطنت طلب‌هاو منافقان آدم‌کش و خون آشام به خاطر فقدان چند چهره خدوم این ملت ،جشن گرفته‌اند!
امروزبایدهمه ماتعصب بورزیم؛ باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که در انتخابات پیش رو حضور فعال داشته و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در حد و قواره شهید رئیسی باشد .
از امروز تا روز انتخابات یعنی ۸ تیر ماه همه ما وظیفه داریم همدیگر را به ” تواصی بالحق” دعوت کرده و فرد فرد ما مبلغ و مشوق مردم باشیم به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای.
دشمنان هم بدانند انشاالله به فضل الهی بار دیگر ملت غیور ایران اسلامی آنها را پشیمان کرده و شادی آنها را به عزا تبدیل خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه در ادامه به قتلگاه غزه و رفح وجنایت هولناک سوزاندن کودکان اشاره کردو گفت: بمباران خیمه آوارگان فلسطینی در رفح نقطه‌ای که محل امن اعلام کرده بودند با۷ بمب آتش زای آمریکایی که بچه‌های مظلوم تکه تکه شده و سرها از بدن‌ها جدا شد و در آتش سوزانده شدند هولوکاست انسانی واقعی است !!
ننگ و نفرین بر این جرثومه فساداسرائیل کودک کش !
ننگ ونفرین برآمریکا وانگلیس وحامیان غده چرکین سرطانی
وننگ ونفرین برسران کشورهای عربی وبه اصطلاح اسلامی که سکوت ذلت باراختیار کرده‌اند!
این جنایت هولناک از سر استیصال، درماندگی و شکست اسرائیل در عرصه‌های نظامی ،سیاسی و بین المللی است و قطعاً آه و ناله این مظلومان و خون‌های پاک به زمین ریخته شده کودکان مظلوم دامن جنایتکاران را خواهد گرفت.
ناطق در پایان به نامه بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین اشاره کرد و گفت :
این نامه بسیار پرمحتوا، عمیق و روشنگر است.
در این نامه ضمن اشاره به پیدایش اسرائیل غاصب و حمایت آمریکا و کشورهای غربی از این رژیم کودک کش به چرائی حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین اشاره شده است.
این نامه بایددردانشگاهها ومدارس به عنوان متن درسی تدریس شود .

خبرنگار و گزارشگر: محمد علی یزدی

خروج از نسخه موبایل