نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امیدواری شیرازی‌ها به طلایی شدن گرایی یا مختاری در بوداپست

یزدانی نخودی کشتی

یزدانی نخودی کشتی

ساسان خوبیاری، درباره حضور دو کشتی‌گیر 77 کیلوگرم این استان در تورنمنت رنک‌دار مجارستان و رسیدن به رویارویی با امین کاویانی‌نژاد در صورت کسب مدال طلای این رقابت‌ها، اظهار داشت: مسابقات سطحش که بسیار بالاست، سایت اتحادیه را چک کردیم و دیدیم چه تعداد کشتی‌گیر المپیکی در وزن 77 کیلوگرم به تورنمنت مجارستان می‌آیند، البته قهرمانان ما هم کشتی‌گیران بزرگی هستند و نسبت به کسب بهترین نتیجه و کشتی‌ها از سوی آنها امیدوار هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی‌شان این است که از بین گرایی و مختاری یکی از آنها در حضور این تعداد کشتی‌گیر مدعی و عنوان‌دار صاحب مدال طلای تورنمنت مجارستان خواهد شد؟، گفت: بله، قطعا یکی از آنها طلا می‌گیرد و ان‌شاءالله بعدش به مدال المپیک فکر خواهیم کرد.

خوییاری ادامه داد: به هر دو کشتی‌گیرمان ایمان دارم، چون ضرب خوردگی ندارند و آمادگی‌شان خوب است. با انرژی مضاعف و روحیه بالا از فرصتی که به آنها داده شده، استفاده خواهند کرد. هم مختاری و هم علی گرایی در ماه‌های گذشته درگیر حوادثی شدند که نباید اتفاق می‌افتاد خصوصا در سال المپیک، حالا این ماجرا تمام شده و آنها حریفان‌شان را آنالیز می‌کنند که بهترین کشتی‌ها را در مجارستان بگیرند.

رئیس هیئت کشتی استان فارس درباره پیگیری تمرینات این دو کشتی‌گیر در شیراز، تصریح کرد: خودشان شیراز تمرین می‌کنند، این اردو برای همه کشتی‌گیرانی که مسابقه انتخابی دارند، اختیاری بود.

وی درباره وضعیت میثم دلخانی و محمدرضا گرایی دو کشتی‌گیر اعزامی دیگر شیرازی‌ها در تورنمنت مجارستان نیز گفت: میثم دلخانی که در اردوست، اگر اینجا خوب نتیجه بگیرد و نظر کادرفنی را جلب کند، احتمالا ملی‌پوش خواهد شد. محمدرضا گرایی هم شرایطش خیلی خوب است، چند بار با او صحبت کردم، روحیه بالایی دارد. برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم.

ساسان خوبیاری در خاتمه عنوان کرد: از فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی تشکر می‌کنم، ساعات زیادی با آقایان دبیر، مهربان و رنگرز صحبت کردم و درنهایت حرف‌های من را پذیرفتند و به این نتیجه رسیدند که به گرایی و مختاری این شانس داده شود که در وزن 77 کیلوگرم به تورنمنت مجارستان بروند، هرچند کارشان سخت است اما از این همکاری و شانسی که به این دو کشتی‌گیر داده شده، از آنها تشکر می‌‍‌کنم.

خروج از نسخه موبایل