نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و‌ شب و روز نمی‌شناخت

img 20240524 161951 932

img 20240524 161951 932

گزارش خبرشهر از دزفول، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دزفول، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌ جمهور محبوب حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان به امت اسلامی و مردم خوب و ولایت‌مدار خوزستان و دزفول، اظهار داشت: خداوند متعال این ارواح مقدسه را با شهدای عاشورا محشور گرداند.

وی در وصف شهید رئیسی، افزود: رسانه ضعیف است، ولی کسی که برای خداوند متعال خالصانه کار می‌کند، رسانه خدا او و تلاش‌هایش را در جان‌ها جای می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: شهید رئیسی همواره خود را در محضر خداوند متعال می‌دید. رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و‌ شب و روز نمی‌شناخت. در دوران هشت سال دفاع مقدس لباس جهاد پوشید در جنگ اقتصادی که معیشت و ایمان مردم در خطر بود در خط مقدم بود.

موسوی‌فرد با اشاره به قدرشناسی مردم فهیم ایران، تصریح کرد: پیام این تشییع‌های گسترده به مسئولین این است که تا زمانی که فرصت هست کار و تلاش کنند.

امام جمعه اهواز گفت: کسی که مشکلات مردم را برطرف می‌کند محبوب خداوند متعال واقع می‌شود. همه انسان‌ها به هنگام سرآمدن اجل تسلیم مرگ می‌شوند، ولی آنان که زیست شهیدانه دارند، پاداش خود را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهادت اول سعادت انسان است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و جمهوری باعزت اسلامی ما در این 45 سال بی‌وقفه شهید پرورش داد و تقدیم راه عدالت و فضیلت کرد. این نشان می‌دهد ملت ایران اسلامی زنده و پویا است و راه پیشرفت ملت تمدن‌ساز، با همین شهادت‌ها تضمین می‌شود.

 



خروج از نسخه موبایل