نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بی‌شک پایان مأموریت مردان خدا شهادت است…

img 20240520 222342 548

img 20240520 222342 548

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

سه سال پیش مردی از سلاله پاکی در روز ولادت امام هشتم بعنوان هشتمین رییس‌جمهور کشورش سوگند یاد کرد که جز در راه خدمت به وطن و مردمش گام برندارد..

آن مرد سه سال شبانه‌روز تلاش کرد و به هر نحو سعی نمود یاری‌رسان محرومان و مظلومان باشد، فارغ از هر نتیجه‌ای خالصانه برای کشورش کوشید و در کنار مردمش ماند تا اینکه رییس دولت‌کرامت، در دهه‌ی کرامت و در روز ولادت امام هشتم علیه‌السلام به طور ناگهانی در حادثه‌ای تلخ آسمانی شد و گویی مُهر تأیید نیت صادقانه و خدمت عاشقانه‌اش این بود که واژه «رئیس‌جمهور» برای او تا ابد تبدیل به «شهیدجمهور» شود.

از طرفی وزیر پرتلاش و باخلوص که در مدت کوتاه خدمتش از هیچ کوششی فروگذاری نکرد، پرچم حمایت از مظلومان غزه را در عرصه دیپلماسی به دوش کشید و تا جایی که توانست سعی کرد اتفاقات خوبی برای کشور و مردمش رقم بزند و در نهایت وفاداری از کیان ایران و ایرانی دعوت حق را لبیک گفته و از میان ما پر کشید..

حاج‌آقا آل‌هاشم اما؛ حاج‌آقا آل‌هاشمی که بدون محافظ، بدون ماشین خصوصی و راننده، با وسایل نقلیه عمومی آمد و رفت می‌کرد، در آخرین انتخاباتش منتخب قریب به یک میلیون نفر از ارادتمندان و دلبستگانش گردید که به واقع شیفته‌ی شخصیت بزرگوار و مردمی ایشان بودند و اکنون با شهادت‌شان تا ابد در دل و یاد مردم ماندگار خواهند ماند..

و استاندار جوانمان که بانوی جوانش با سه فرزند و یک مسافر شش ماهه در راه، اکنون رخت‌عزا پوشیده و تا همیشه باید خود و فرزندانش داغدار بمانند.

همراه با سایر همراهانی که در نهایت گمنامی و با مظلومیت عروج یافتند…

چه اردیبهشت تلخی! ایرانمان رخت عزا پوشید در سوگ بزرگ‌مردانی که سبکبالانه ره معشوق پیمودند و نام بلند خود را تا همیشه تاریخ جاودانه نمودند.

لکن امیدواریم با بررسی دقیق و فوری ابعاد مختلف این حادثه تلخ که منجر به شهادت جمعی از خادمان ملت و نگرانی و ناراحتی مردم پرمهر کشورمان شد از این پس شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

بدین‌وسیله شهادت رییس‌جمهور محترم و یاران همراهشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

والسلام علیکم

غزل مهرنژاد

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

خروج از نسخه موبایل