نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نگاهی به عملکرد موفق خادمعلی تهذیبی در اداره ورزش و جوانان دزفول

img 20240510 184420 936

img 20240510 184420 936

به گزارش خبرنگار خبرشهر،با نگاهی گذرا به کارنامه موفق خادم علی تهذیبی در عرصه مدیریت ورزش و همچنین عملکرد سه ساله ایشان در اداره دزفول به وضوح درخواهیم یافت وی همچون یک مدیرکل عمل نموده که نه فقط برای اولین بار است که در دزفول اتفاق می افتد بلکه بیم آن می رود که دیگر نیز تکرار نگردد.

علاوه بر تحصیلات مرتبط و تجربیات ارزنده ملی تهذیبی، می توان به نقش وی به عنوان مدیری مُشرف به قوانین، شجاع در اجرا و مرتبط با دستگاه های اجرایی و برنامه ریزی در سطح استان و کشور اشاره داشت که در پیشرفت های همه جانبه ورزش و جوانان پایتخت مقاومت ایران بوِیژه افزایش زیرساخت های عمرانی متبلور گردیده است.

عملکرد دکتر خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در سه سال گذشته می باشد که به صورت میدانی قابل مشاهده و مستند نیز می باشد:

۱. پرداخت قریب به یک میلیارد تومان پاداش نقدی به قهرمانان فراملی در دو بخش آقایان و بانوان از سهم اعتباری ورزش دزفول و بعضا خیِّرین ورزش یار

۲. افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول بعد از ۲۱ سال با اعتباری قریب به ۳۵ میلیارد تومان و فعالیت کنسرسیوم ۵ شرکت پیمانکاری به صورت همزمان در طول سه سال گذشته البته با قدردانی از همه دست اندرکاران و مسئولانی که در دو دهه گذشته در راستای تکمیل این پروژه مهم نقش داشته اند .

۳.آغاز عملیات اجرایی سالن ۲۵۰۰ نفره دزفول به عنوان بزرگترین سالن سرپوشیده خوزستان با این توضیح که بلافاصله بعد از کلنگ زنی عملیات اجرایی آغاز و هم اکنون فنداسیون به پایان رسیده و با تخصیص اعتباری سال مالی ۱۴۰۲ ، بخش عمده ایی از سوله نیز برپا خواهد شد با این توضیح که تفکر و اعتبار اولیه ساخت این سالن مربوط به سال ۱۳۹۷ بود که به دلیل عدم همکاری شهرداری وقت در حد یک کلنگ باقی ماند .

۴. تعداد ۲۹ چمن مصنوعی و طبیعی(۱۱ چمن بهره برداری، ۵ چمن پروژه فعال و ۱۵ چمن مصوب جهت پیگیری)

۵. احداث مجموعه ورزش های پرتابی پارالمپیک و راه اندازی سالن وزنه برداری معلولین و زیرساخت پیست دو و میدانی

۶. احداث میدان های اسکیت، پارکور و سایت قایقرانی و سایت تیراندازی

۷. مشارکت با خیِّر جهت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از سالن های چندمنظوره و تمرینی کوی آزادگان و همچنین سالن تمرینی درویش زاده و بهره برداری از مجموعه اداری رفاهی بسکتبال به همراه مشارکت با پیمانکار ماده ۸۸ در تجهیز و راه اندازی خوابگاه مجدیان بعد از ۱۵ سال

۸.تجهیز چمن ها و سالن های ورزشی شهرستان به تشک های کشتی، رزمی ، آب سردکن، چمن زن و دستگاه های سرمایشی

۹.تجهیز باشگاه ها، تیم ها، روستاها و مناطق محروم به توپ، لباس، میزتنیس، فوتبال دستی و …

۱۰. تجهیز ساختمان اداری به رایانه، تحت پوشش شبکه با هدف تسهیل خدمات رسانی کارمندان به ارباب رجوع

۱۱.صورت برداری از اموال هیات های ورزشی به همراه ابلاغ آئین نامه های مالی و معاملاتی با هدف قانونمندسازی مالی و اداری به همراه کادرسازی هیات ها و بکارگیری افراد تحصیلکرده و باتجربه در مدیریت هیات های ورزشی

۱۲. قانونمندسازی فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی با بکارگیری ابزار تبشیر و تنذیر، ضمن تقدیر تشکر وافر از دادستانی محترم و اداره نظارت بر اماکن عمومی

۱۳. بروزرسانی قراردادهای اماکن ورزشی به همراه صورت برداری از اموال سالن ها در سطح شهر و روستا

۱۴.چاپ و انتشار سه کتاب در مورد شهدا با شاخص شهدای ورزشکار با بهره گیری از خَیِّرین ورزش یار و فعالیت های مختلف فرهنگی

۱۵.صعود و حضور تیم های مختلف ورزشی از استان به کشور در رشته های فوتبال و بسکتبال و … در دوبخش آقایان و بانوان

۱۶.اخذ قریب به یک هزار مدال انفرادی و تیمی در سطوح استانی، ملی و فراملی

۱۷.تاسیس سازمان های مردم نهاد با پروانه رسمی برای اولین بار و تامین اعتبار جهت احداث خانه جوان

۱۸.تخصیص اعتبار جهت تکمیل ورزشگاه های شهرهای میانرود، صفی آباد، شهرامام و منتظران

۱۹.تخصیص اعتبار جهت سالن های اختصاصی بانوان موسوم به المپیک و پارالمپیک

و دهها مورد عمرانی، ورزشی، فرهنگی و … که بزودی در قالب کلیپ ویدئویی و کتابچه به سمع و نظر مردم و مسئولین شهرستان، استان و کشور خواهد رسید .

خروج از نسخه موبایل