نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ رحمت تجارت

img 20240426 203253 383

img 20240426 203253 383

به گزارش خبرشهر ،بازدید استاندار محترم خوزستان به همراه معاونت محترم اقتصادی استان خوزستان، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، فرماندار ویژه شهرستان دزفول و دیگر اعضا هیات همراه در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه 1403 از مجموعه صنایع تبدیلی کشاورزی رحمت تجارت انجام شد.

دکتر علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: توسعه صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی در این استان مورد تاکید و حمایت است و همچنین توسعه کشت قراردادی، ایجاد صنایع جانبی و تبدیلی و همچنین صادرات محصولات کشاورزی از جمله اولویت های خوزستان است.

مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت جناب مهندس رحمتی، با اشاره به توانایی های کم نظیر شهرستان دزفول در زمینه کشاورزی بیان نمود:  مجموعه صنایع تبدیلی کشاورزی رحمت تجارت از تمام ظرفیت خود برای کمک به کشاورزان و توسعه صنعت کشاورزی در استان خوزستان استفاده میکند و به لطف خدا تاکنون  توانسته مشکلات بسیار زیادی در این زمینه را رفع کند و با توجه به فازهای درحال توسعه این مجموعه این مشکلات بسیار کمتر نیز خواهند شد.

استاندار خوزستان پس از بازدید خود از بخش های مختلف شرکت رحمت تجارت ادامه داد: کارهای بزرگ و امیدآفرینی پیرامون صنایع تبدیلی کشاورزی در این شرکت انجام شده است که می توان از آن برای توسعه صنایع جانبی کشاورزی در خوزستان الگوگیری کرد.

خروج از نسخه موبایل