نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

این بود آن کارگاه عمرانی که قولش را داده بودید؟!!! در شهرداری دزفول چه خبر است ؟!پاداش های چند ده میلیونی شهردار به بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری! /لزوم ورود اعضای شورای شهر به پاداش های چند ده میلیونی عتاب اهوازی

img 20240405 214345 980

img 20240405 214345 980

شهردار دزفول در یک اقدام پرحاشیه، در روزهای پایانی سال گذشته، اقدام به پرداخت پاداش هایی چند ده میلیونی به بیش از صد نفر از کارکنان شهرداری کرده است

این که این پاداش های ۱۰ تا ۳۰ میلیونی و شاید بیشتر! با توجه به حجم گسترده پروژه های نیمه تمام شهرداری، بدهی های گذشته و پروژه های تعریف شده آینده، چگونه و با چه مجوز و عناوینی به تعداد خاصی! از کارکنان شهرداری پرداخت شده است میطلبد که شهردار دزفول و نهاد ناظر بر شهردار که شورای شهر است به افکار عمومی پاسخ مناسب دهند.

 

متاسفانه، محمد عتاب اهوازی، شهردار پیشین یکی از مناطق اهواز و شهردار فعلی دزفول که با وعده تبدیل دزفول به کارگاه عمرانی و سازندگی تا پایان سال ۱۴۰۲! در بهمن ماه ۱۴۰۱ با رای ناپلئونی شورای شهر به ریاست یکی از قدیمی ترین شهرداری های کشور رسید در مدت یک سال و اندی که مسئولیت گرفته، نه پروژه ای خاص را شروع کرد نه کارگاه عمرانی ای که پیشتر، چندین بار قولش را به مردم داده بود.

 

اتلاف زمان و هدر رفت بودجه های عمومی و عملکرد ضعیف و حاشیه ساز این شهردار، در مدت اخیر، نه تنها رضایت عمومی برای مردم و حتی مجموعه اعضای شورایی که ایشان را انتخاب کرده اند نداشته که کوله باری از انتقادها را به مجموعه عملکردشان و شورای منتخب عتاب اهوازی وارد کرده است.

 

این پرداخت پاداش های چند ده میلیونی شهرداری به تعدادی از کارکنان خود که مبلغی چند میلیاردی بر دوش شهرداری گذاشته است در حالی است که شهرداری دزفول با انبوهی از دهها و شاید صدها مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم می کند که تزریق این پول میتوانست بخشی از این مشکلات را مرتفع نماید

به عنوان مثال، با این که بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات گذشته است ولی شهرداری به علت نداشتن یک جرثقیل کفی برای جمع آوری بلوک های سیمانی انتخاباتی که برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر قرار داده بودند در رنج است! و تنها جرثقیل قدیمی شهرداری که قدمتی بالاتر از ۳۰ سال دارد به علت هزینه های بالای تعمیرات، تقریبا بدون استفاده شده و این بلوک های سیمانی انتخابات،همچنان در سطح شهر رویت شده و هر لحظه، بیم برخورد خودروهای عبوری با این بلوک های سیمانی وجود دارد!

 

به نظر می رسد شهرداری دزفول با رویه ای که عتاب اهوازی در پیش گرفته است نه تنها به کارگاه عمرانی مورد ادعا تبدیل نشد و البته نخواهد شد! بلکه رویه قهقهرایی که عتاب اهوازی برای شهرداری دزفول در نظر گرفته، به مرور، این ارگان عام المنفعه را به یک ارگان روزمره، کم کار و بدهکار با هدر رفت زیاد بودجه در آینده ای نزدیک تبدیل خواهد کرد!

گفتتی است به نقل از یک منبع آگاه، عتاب اهوازی در هفته پیش رو برای ایراد توضیحات و ارائه لیست های پرداختی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول حضور خواهد یافت.

خروج از نسخه موبایل