نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز فاز یک برق‌رسانی و آبرسانی به شهرک عظیمیه قزوین

برق رسانی

برق رسانی

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، مهرداد بذرپاش عصر شنبه، ۲۱ بهمن در مراسم عملیات اجرایی فاز یک برق‌رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه قزوین، اظهار کرد: حل مشکل تعاونی‌ها و تأمین زمین آن‌ها همواره درگیرودار زیرساخت‌ها بوده است، اما دولت سیزدهم برای رفع آن‌ از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و روی حل مسائل و مشکلات مراکز و نقاط جمعیتی نزدیک به شهرها متمرکز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم عزم دولتمردان تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته بود، بیان کرد: تأمین مسکن و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود و در این راستا از همه بانک‌ها مساعدت خواستیم تا پای کار باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری عظیمیه قزوین تنها بخشی از مشکلات زمین تعاونی‌هاست که البته قابل حل بوده و درحال تصمیم گیری‌های لازم برای آن هستیم و خوشبختانه امروز تأمین منابع شهرک عظیمیه انجام شده و آغاز توزیع برق و آب نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: با تأمین منابع مالی و زیرساخت‌ها شهرداری قزوین خیلی راحت‌تر می‌تواند عملیات صدور پروانه را آغاز کند، بنده نیز از مسئولان و متولیان استان می‌خواهم که بعد از تعطیلات پیش رو صدور پروانه برای این منطقه را به صورت جدی دنبال کنند.

در این مراسم عملیات احداث ۱۲ کیلومتر شبکه دو مداره ۲۰ کیلوواتی برق با نصب پنج دستگاه پست هوایی و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال با هدف برق‌رسانی تا ۶ ماه آینده، همچنین احداث ۲ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۴۵۰۰ مترمکعب با خط انتقال ۲۳۵۰ متر برای آبرسانی به این شهرک آغاز شد.

خروج از نسخه موبایل