نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست صمیمی با اصحاب رسانه خبرنگاران/ قسمت اول

خبرشهر فاتحی نژاد2

خبرشهر فاتحی نژاد2

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه خبرنگاران را سربازان خط مقدم جهاد تبیین قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، علیرضا فاتحی نژاد، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با تاکید بر رسالت سنگین خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و جامعه گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه وصل بین مردم و حاکمیت باید به دور از حب و بغض، دغدغه ها و مطالبات مردم را ضمن پیگیری، به مسئولین منتقل کنند.

وی با اشاره بر لزوم تداوم نشست های صمیمی و خبری با اصحاب رسانه ادامه داد: نشست هایی از این دست حتما دارای آثار و برکات مثبت زیادی است چرا که نگاه از زاویه دید خبرنگاران به مسایل و مشکلات شهرستان منجر به شناخت و حل سریعتر و بهتر مشکلات می شود.

سرپرست‌ فرمانداری شهرستان شهریار افزود: دشمن از هر ابزاری برای مایوس کردن مردم استفاده میکند تا این انتخابات با حضور گسترده مردم مواجه نشود، اما به فرموده مقام معظم رهبری باید دشمن را ناامید کرد، هر کس با هر ابزار و رسانه و مخاطبی که دارد باید زمینه انتخابات پرشور با مشارکتی حداکثری را فراهم کند.

وی اضافه کرد: رسانه ها نقش موثری در هدایت افکار عمومی با نگاه بی طرفانه به سمت انتخاب درست و اصلح می توانند ایفا کنند و در این برهه از زمان توقع و انتظار از اصحاب رسانه بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

فاتحی نژاد تصریح کرد: ایجاد فضای نقد منصفانه در تبلیغات انتخاباتی نیز بسیار مهم است باید انصاف را رعایت کرد و از تبدیل فضای بداخلاقی انتخاباتی جلوگیری کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهریار در ادامه با تاکید بر لزوم پرداختن به دغدغه ها و مشکلات معیشتی اصحاب رسانه اظهار کرد: نباید فقط به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران یاد کرد، باید تعامل و ارتباط سازنده ای بین مسئولین و خبرنگاران برقرار گردد و برای تأمین حداقل‌های معیشتی اصحاب رسانه بسترهای مناسبی فراهم گردد.

در ادامه اصحاب رسانه، مدیر مسئولان و خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دغدغه ها پرداختند.

https://

خروج از نسخه موبایل