نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

داوطلبانی از همه جریان‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات داریم

img 08012024 201700 (720 x 576 pixel)

img 08012024 201700 (720 x 576 pixel)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، علی‌محمد زنگانه امروز (دوشنبه، ۱۸ دی‌ ماه) در جمع اساتید دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، اظهار کرد: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد. همه ما باید نقش سفیر دعوت مردم به انتخابات را ایفا کنیم و با روشنگری و بیان اهمیت برگزاری انتخابات و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم، نقش موثری در برگزاری انتخابات ایفا کنیم.

وی بیان کرد: در ارزیابی مجموعه‌هایی که افکارسنجی را انجام می‌دهند، امید ایجادشده بین مردم در استان گلستان بیش از میانگین کشوری است و ما باید قدر این شرایط را بدانیم. خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان با اشاره به اینکه بستر برگزاری انتخابات با شکوه در کشور مهیا می‌شود، ادامه داد: در انتخابات امسال مثل همیشه به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور هستیم و رأی مردم تعیین‌کننده است.

زنگانه اظهار کرد: فرهنگیان، ورزشکاران، روحانیون، دانشجویان و معتمدان می‌توانند با جهاد تبیین، نقش موثری در روند برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات ایفا کنند. انتخابات، امری ملی است؛ اما آثار آن فراملی است که برگزاری شایسته این امر نیازمند پای کار بودن همه مردم و مسؤولان است.

استاندار گلستان با بیان اینکه مردم با وجود همه فضاسازی‌های دشمن، با قدرت پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند، افزود: امیدواری مردم به نظام، بی‌تردید انتخاباتی باشکوه را رقم خواهد زد.

خروج از نسخه موبایل