نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همبستگی مردم شهریار در راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه تروریسم/ قسمت 1

خبرشهر اعتراض به تروریسم1 new(1)

خبرشهر اعتراض به تروریسم1 new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، “در پی حادثه تروریستی که اخیراً در کرمان روی داد، مردم شهرستان شهریار نشان دادند که وحدت و همدلی برای مقابله با چنین اعمالی بیش از پیش اهمیت دارد. جمع کثیری از شهروندان، شامل خانواده‌های معظم شهدا، فرماندار، معاونین و فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مسئولین ادارات، در این راهپیمایی حضور یافتند. این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه آغاز شد، از مقابل مسجد جامع آغاز و تا میدان امام و در نهایت به امامزاده اسماعیل (ع) امتداد یافت.
در طول مسیر راهپیمایی، شرکت کنندگان با دادن شعارهایی مانند ‘تروریسم، شکست خواهد خورد’ و ‘وحدت ما، شکست دشمنان’، خواهان برخورد جدی‌تر و قاطعانه‌تر با تروریسم و حامیان آن شدند. فرماندار شهریار در مصاحبه با خبرنگار ما بر ضرورت یکپارچگی ملی و حمایت از خانواده‌های قربانیان تأکید کرد و گفت: ‘امروز مردم شهریار نشان دادند که در کنار خانواده‌های داغ‌دیده ایستاده‌اند و با هرگونه اقدام تروریستی به شدت مخالفت می‌کنند.’

تجمع با ادای احترام و قرائت فاتحه به یاد شهدای حادثه کرمان به پایان رسید و خواندن دعای فرج به پایان رسید . این حرکت دسته‌جمعی تنها یک نمونه از واکنش‌های جامعه ایرانی به تروریسم است که بیانگر همبستگی و اتحاد عمیق بین مردم این سرزمین است.”

https://

خروج از نسخه موبایل