نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا ۱۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

آلودگی تهران1

آلودگی تهران1

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، تا کنون اطلاعیه ای تا این لحظه از تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است که برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی یکشنبه ۱۰ دی را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد هر چند آلودگی هوا شدت گرفته باشد اما مدارس تعطیل نیست و برنامه امتحانات دانش اموزان به قوت خود باقی است.

در روزهای گذشته آلودگی هوا منجر به تعطیلی مدارس برخی شهرها شود و کلاس های درس به صورت آنلاین برگزار شد. والدین و دانش آموزان با توجه به گرانی اینترنت و بسته های اینترنتی در بدر به دنبال اخبار تعطیلی مدارس می باشند. همچنین دی ماه فصل امتحانات است و دانش اموزان هم اکنون در حال برگزاری امتحانات هستند اما آلودگی هوا و اینکه آیا مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل میشود یا ن همچنان بلاتکلیف هستند که آیا درس بخوانند یا نخوانند

در نهایت تاسف براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور این هفته بیشتر شهرها درگیر تشدید آلودگی هوا خواهند بود و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۰ دی و ۱۱ دی شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم در شهرهای تهران، کرج، اراک، یزد، تبریز، اصفهان، ارومیه، اهواز و سمنان خواهیم بود.
آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. هواشناسی نسبت به بازگشت آلودگی هوا در روز یکشنبه به پایتخت هشدار داده و گفته بیماران قلبی و تنفسی از اواخر وقت روز جمعه هشتم تا ظهر دوشنبه ۱۱ دی ماه از تردد غیرمجاز در فضای باز خودداری کنند.

حامد یزدی مهر، از صدور هشدار زرد آلودگی هوا توسط سازمان هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا ظهر دوشنبه ۱۱ دی ماه در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان تهران با روند افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس روبرو خواهیم بود
آیا مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟

با تشدید آلودگی هوا و هشدار شاخص آلاینده ها احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه دهم دی پیش بینی میشود. با اوج گیری مجدد آلودگی هوا در اصفهان جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل خواهد شد و نتایج و مصوبات جلسه برای تصمیم گیری در مورد فردا یکشنبه ۱۰ دی به محض دریافت از طریق رسانه حرف تازه اعلام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل