نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امتیاز سپاهان و پرسپولیس برگشت/صدر جدول از دست استقلال پرید

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، در نهابت بعد از چند ماه بررسی کمیته استیناف رای خود را صادر کرد و براساس رای صالحی امتیاز دو تیم برگشت به این ترتیب استقلال صدر را از دست داد و در نهایت سپاهان با برگشت چهار امتیاز صدرنشین شد و پرسپولیس نیز به یک امتیاز خود رسید.

براساس رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال یک امتیاز کسر شده از سرخ‌پوشان و ۴ امتیاز کسر شده از زردپوشان به این دو تیم بازگردانده شد و هر کدام از تیم‌ها یک رده در جدول صعود کردند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز _سه‌شنبه، پنجم دی_ درمورد پرونده تیم‌های پرسپولیس و سپاهان درخصوص ابهام‌های مربوط به سقف قرارداد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه رأی نهایی در خصوص پرونده دو تیم پرسپولیس و سپاهان اعلام شد و بر اساس آن یک امتیاز کسر شده از سرخ‌پوشان و ۴ امتیاز کسر شده از زردپوشان به این دو تیم بازگردانده شد و هر کدام از تیم‌ها یک رده در جدول صعود کردند.

بنابراین، سپاهانی‌ها که پیش از این ۲۷ امتیازی بودند، با اضافه شدن این ۴ امتیاز ۳۱ امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به استقلال تهران در صدرجدول قرار گرفتند، پرسپولیس هم که با ۲۵ امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به تراکتور در رده چهارم قرار داشت، ۲۶ امتیازی شد و با یک رده صعود در مکان سوم جدول ایستاد

جدول لیگ برتر پس از بازگشت امتیازات را در ادامه مشاهده می‌کنید

جدول تیم ها
خروج از نسخه موبایل