نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشنواره استعدادیابی «مچ اندازی» دانش آموزان برگزار گردید

1000009713

1000009713

به گزارش «خبر شهر» نخستین جشنواره استعدادیابی رشته جذاب مچ اندازی ویژه دانش آموزان پسر در مقطع ابتدایی برگزار گردید .

در این جشنواره که تحت نظارت جمعی از داوران بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران  برگزار گردید ؛یکصد نفر  از دانش آموزان منتخب و مستعد دبستان پسرانه شهید نیک نژاد کرج با یکدیگر به رقابت پرداختند .

شایان ذکر است در این ارتباط ؛شاه محمدیان نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار خبرشهر اظهار کرد , آموزش وپرورش  بزرگترین معدن سرمایه نیروی انسانی هوشمند در کشورمان است که وظیفه پرورش و تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را برعهده دارد و به اعتقاد همه کارشناسان و اندیشمندان الزاما همه دستگاهها در این ارتباط باید نقش حمایتی  خود را از طرح ها و برنامه های نظام تعلیم و تربیت ایفا نمایند .

شاه محمدیان افزود ؛امروز شاهد خلق  یکی از رویدادهای بسیار جذاب و دیدنی در ورزش کشورمان بودیم که برای نخستین بار توسط دانش آموزان مستعد در رشته مچ اندازی رقم خورد.

نائب رییس فدراسیون بدنسازی گفت :  استعدادیابی در ورزش ،راهبردی برای توسعه ورزش رقابتی و قهرمانی است که در آن کودکان و نونهالان به شرکت در رشته‌های ورزشی مناسب، که احتمال موفقیت بیشتری در آنها دارند، هدایت می‌شوند و پرورش می‌یابند. استفاده بهینه از ظرفیتها در ورزش، استفاده بهینه از زمان و منابع مالی و ایجاد پشتوانه‌های ورزشی از مزایای استعدادیابی در ورزش است که بحمدالله آموزش وپرورش ظرفیتهای خوبی را در این راستا فراهم کرده و  تیم مدیریتی فدراسیون در این راستا تلاش میکند با استفاده از ظرفیتهای موجود و بهره گیری از  متخصصین خود در رشته مچ اندازی ؛ برنامه های استعدادیابی را به صورت منسجم اجرا و ورزشکاران مستعد خود را از سنین پایه ،شناسایی ،هدایت و مورد حمایت قرار دهد.

 

خبرنگار و گزارشگر : محمد علی یزدی

خروج از نسخه موبایل