نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توسعه ورزش فریزبی در مدارس کشور از طریق برگزاری مسابقات دانش آموزی تسهیل خواهد شد

img 20231206 193329 899

img 20231206 193329 899

به گزارش خبر شهر. رئیس انجمن فریزبی مدارس فدراسیون ورزش دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبرشهر گزارشی را از عملکرد دوساله فعالیتهای این انجمن ورزشی تشریح کرد .

دکتر ابراهیم درتاج اظهار کرد: در راستای توسعه و گسترش ورزش فریزبی در مدارس کشور، در انجمن فریزبی مدارس کشور در طول دو سال و چندماهی که از تشکیل انجمن فریربی مدارس در فدراسیون ورزش دانش اموزی سپری شد با همکاری فدراسیون ورزش دانش اموزی، معاونت های تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش  و هیات های ورزش دانش آموزی استان های سراسر کشور موفق شدیم 35کارگاه استانی اشنایی با ورزش فریزبی را برگزار کنیم.

وی افزود؛  باتوجه به اینکه تشکیل انجمن مصادف شد با دوره کرونا 23کارگاه استانی به صورت مجازی برگزار گردید و 12کارگاه هم بعد از ایام کرونایی به صورت حضوری با مشارکت دبیران و اموزگاران تربیت بدنی استان های میزبان برگزار گردید.

درتاج گفت ؛در کنار کارگاه های استانی تعداد 12 شهرستان هم درخواست برگزاری این کارگاه ها را داشتند و برای آنها به صورت حضوری کارگاه ها برگزار گردید. در مجموع این کارگاههای مجازی و حضوری در حدود 8 هزار نفر از همکاران تربیت بدنی استان های کشور با ورزش فریزبی آشنا شدند. با توجه به ضرورت آشنایی همکاران تربیت بدنی با ورزش فریزبی و اموزش این رشته ورزشی مفرح و جذاب به انها با توجه به شرایط اموزشی موجود در مدارس تمامی کارگاه ها با تدریس رئیس انجمن فریزبی مدارس کشور برگزار گردید و بازخوردهای مثبت و خوبی از این دوره ها دریافت گردید.  امیدواریم در ماهها و سال های اینده شاهد برگزاری این کارگاه ها برای تمامی دبیران و اموزگاران تربیت بدنی و اموزگاران پایه برای مقاطع ابتدایی سراسر کشور باشیم.

رییس انجمن فریزبی مدارس اظهار کرد امید است با همکاری فدراسیون ورزش دانش اموزی هر چه زودتر شاهد برگزاری اولین دوره مسابقات فریزبی دانش اموزان سراسر کشور در هر سه مقطع تحصیلی باشیم  و شور و نشاط و هیجان  بیشتری را با این رشته ورزشی مفرح و جذاب در بین دانش اموزان  تزریق نماییم. زیرا ورزش های نوپا و نوین در مدارس جهت توسعه و پیشرفت و علاقمندی دانش اموزان به انها نیاز به حمایت بیشتر و برگزاری مسابقات برای دیده شدن دارند.

خبرنگار و گزارشگر تخصصی  محمد علی یزدی

خروج از نسخه موبایل